Gravotech is ontstaan uit Gravograph, die in 1938 de eerste kleine pantograaf maakte, en Technifor die in 1984 permanente markering met dot pin technologie uitvond, en de krachten bundelden met Vision Numeric, software-uitgever van 3D CAD-CAM-software. Deze fusie geeft ons een unieke knowhow voor uw behoeften en vraagstukken.
Sindsdien zijn we blijven innoveren, met:
Al deze competenties staan vandaag tot uw dienst om een complete oplossing te bieden die het beste aansluit op uw behoeften.
Uw tevredenheid en de continuïteit van uw activiteiten hebben de hoogste prioriteit. We concentreren ons daarom op de ontwikkeling van ons serviceaanbod om uw gebruik van onze oplossingen te beveiligen en te maximaliseren.
Aangezien uw behoeften kunnen verschillen, afhankelijk van of u in de productie werkt, leiding geeft aan het netwerk van winkels van een bekend merk of een zelfstandige bent, passen wij onze service aan uw behoeften aan.
We hebben internationale herstel en technische hubs gecreëerd om alle technische vaardigheden en competenties samen te brengen.
Dit stelt ons in staat om:
In alle veiligheid snelle herstelling uit te voeren, die in overeenstemming zijn met onze hoge kwaliteitsnormen.
Bovendien zijn onze 150 Gravotech technici en die van onze partnerdistributeurs aanwezig in meer dan 50 landen om de nodige ondersteuning ter plaatse te bieden bij het gebruik van onze oplossingen.
Tijdens de specificatie- en kwalificatiefase, wat uw project ook mag zijn, bieden wij u onze expertise ter plaatse aan met het bezoek van onze technische verkoop- en applicatie-ingenieurs om de beste technologie aan te bevelen die past bij uw toepassing en vereisten.
We hebben een applicatielabo opgericht dat zich toelegt op het markeren en graveren van samples volgens uw vereisten. Onze experts testen de verschillende beschikbare technologieën en bevelen u aan welke het best aansluit bij uw behoeften (laser, mechanisch graveren, dot pin, krassen, ...).
Na de inbedrijfstelling kunnen onze technici uw installatieconfiguratie controleren en het meest geschikte onderhoud voor uw apparatuur aanbevelen om de levensduur te maximaliseren. Na een dergelijke audit zorgen ze voor:
Wij bieden oplossingen voor de installatie en inbedrijfstelling van uw apparatuur die passen bij uw opstelling en verwachtingen.
Wilt u autonoom zijn? We zullen u voorzien van onze standaard bedieningsprocedures met trainingsvideo's die beschikbaar zijn op ons online ondersteuningscentrum.
Wilt u onze technici naast uw teams hebben? Wij komen ter plaatse voor de inbedrijfstelling terwijl onze experts nauw met u samenwerken.
Evenzo zijn onze trainingsmodules beschikbaar voor het volledige assortiment van onze machines, software en accessoires en zijn ze ontworpen om te passen bij het niveau en de profielen van de deelnemers aan de training, online, op afstand of op locatie en in onze trainingsfaciliteiten. Training is een volledig geïntegreerd onderdeel van de ingebruikname van onze oplossingen.
We bieden u lokale ondersteuning in uw taal in meer dan 50 landen, waar we rechtstreeks en met onze distributiepartners aanwezig zijn.
Elk van deze lokale teams kan op zijn beurt ondersteuning krijgen van een regionaal competentiecentrum dicht bij onze productielocaties en in directe verbinding met ons internationale ondersteuningscentrum van de groep in Frankrijk, in nauwe verbinding met ons R & D-centrum.
Dit maakt ons bijzonder efficiënt en reactief. Onze experts kunnen 80% van uw verzoeken op afstand behandelen, zodat uw productie niet stil ligt.
U doet beroep op ons informatiesysteem gewijd aan technische ondersteuning dat 24/7 toegankelijk is via ons netwerk, waar onze technici alle specificaties van onze apparatuur en standaard operationele procedures voor onderhoud vinden, evenals reserveonderdelen bestellen, die overal ter wereld kunnen worden verzonden binnen een werkdag.
Omdat we alle firmware en software maken die onze machines aandrijven, hebben we een externe diagnosetool ontwikkeld met de naam E-Diag. De E-Diag-tool is gebouwd zoals de diagnosetools van de auto-industrie en stelt onze technici in staat sneller en nauwkeuriger te zijn bij het onderzoek naar de oorzaak en de corrigerende maatregelen die nodig zijn om de instellingen van uw oplossing aan te passen.
Dankzij de ervaring die is opgedaan met Gravograph en Technifor en onze wereldwijde aanwezigheid in meer dan 50 landen met 150 Gravotech-technici en onze distributeurpartners, kunnen we u een breed scala aan diensten aanbieden.
Onze voornaamste taak is om precies aan uw eisen te voldoen en hiervoor bieden wij standaard diensten of diensten op maat.
Deze contracten kunnen het volgende omvatten:
Met u bepalen wij waar voor u het meest geschikte servicecontract is dat nauw aansluit bij uw behoeften. Contacteer ons
Een speciale portaalsite, 24u/24 beschikbaar verschaft online alle praktische informatie, met o.a. integratiehandleidingen, bedieningsinstructies, voorbeelden van PLC-programmering, onderhoudsdocumentatie, onderdelentekeningen.
De belangrijkste functies van deze bevoorrechte toegang zijn als volgt:
Altijd op zoek naar innovatie, heeft Gravotech de transformatie van industrialisatie 4.0 natuurlijk omarmd door samen met de leiders van het Internet of Things een eigen communicatieplatform te ontwikkelen om de Expression of Things te ondersteunen..
Deze nieuwe oplossing maakt het mogelijk om een machinepark te beheren, zowel op een productielijn als binnen een retail netwerk.
Dit levert voordelen op voor alle gebruikers
Het is het enige dashboard dat automatisch wordt bijgewerkt via de cloud.
Wij bieden oplossingen voor de installatie en inbedrijfstelling van uw apparatuur die passen bij uw opstelling en verwachtingen.
Wilt u autonoom zijn? We zullen u voorzien van onze standaard bedieningsprocedures met trainingsvideo's die beschikbaar zijn op ons online ondersteuningscentrum.
Wilt u onze technici naast uw teams hebben? Wij komen ter plaatse voor de inbedrijfstelling terwijl onze experts nauw met u samenwerken.
Evenzo zijn onze trainingsmodules beschikbaar voor het volledige assortiment van onze machines, software en accessoires en zijn ze ontworpen om te passen bij het niveau en de profielen van de deelnemers aan de training, online, op afstand of op locatie en in onze trainingsfaciliteiten.
Training is een volledig geïntegreerd onderdeel van de ingebruikname van onze oplossingen.
Al onze machines hebben een garantie van 24 maanden voor de levering van reserveonderdelen en de kosten van in-house arbeid uitgevoerd bij GRAVOTECH.
Wij bieden garantieverlengingen en aanvullende servicevoordelen aan, afhankelijk van uw behoeften. Ontwikkeld om precies aan uw eisen te voldoen, bieden we ook standaard of op maat gemaakte servicecontracten
Onze lokale teams zijn er om u alle nodige informatie te verstrekken.
We bieden u lokale ondersteuning in uw taal in meer dan 50 landen, waar we rechtstreeks en met onze distributiepartners aanwezig zijn. Elk van deze lokale teams kan op zijn beurt ondersteuning krijgen van een regionaal competentiecentrum dicht bij onze productielocaties en in directe verbinding met ons internationale ondersteuningscentrum van de groep in Frankrijk, in nauwe verbinding met ons R & D-centrum.
Dit maakt ons bijzonder efficiënt en reactief. Onze experts kunnen 80% van uw verzoeken op afstand behandelen, zodat uw productie niet stil ligt.
Dankzij de ervaring die is opgedaan met Gravograph en Technifor en onze wereldwijde aanwezigheid in meer dan 50 landen met 150 Gravotech-technici en onze distributeurpartners, kunnen we u een breed scala aan diensten aanbieden.
Ontwikkeld om precies aan uw eisen te voldoen, bieden wij standaard of op maat gemaakte diensten: